Sağ Dikey Reklam Alanı Genişlik: 160px Yükseklik: 600px
Antalya Haberleri
Akdeniz Gerçek Gazetesi Ekonomi Antalya’nın geleceği parlak!

Antalya’nın geleceği parlak!

TÜRSAB Yurt dışı Temsilcisi Hüseyin Baraner, Antalya’nın gelecekte dünyanın en önemli destinasyon noktalarından biri olacağını belirterek, “Arsası, evi, yatırımı olanlar sakın ola yerinizi satmayın. Antalya gelecekte dünyanın en önemli buluşma, tatil, yaşam noktalarından biri olacak” dedi.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Antalya’nın geleceği parlak!

TÜRSAB  Yurt dışı Temsilcisi Hüseyin Baraner, Antalya’nın gelecekte dünyanın en önemli destinasyon noktalarından biri olacağını belirterek, “Arsası, evi, yatırımı olanlar sakın ola yerinizi satmayın. Antalya gelecekte dünyanın en önemli buluşma, tatil, yaşam noktalarından biri olacak” dedi.

YÖRSİAD’in konuğu  turizm duayenlerinden TÜRSAB Yurt dışı temsilcisi Hüseyin Baraner,   Antalya’da turizme ilk başladığı 1978 yılından günümüze ve 20 yıl sonrasının turizminin nasıl olacağını deneyimleri ile değerlendirdi.  Baraner,“Antalya gelecekte dünyanın en önemli buluşma noktalarından biri olacak. Çok parlak bir destinasyon haline gelecek. Arsası, evi, yatırımı olanlar sakın ola yerinizi satmayın, iddia ediyorum ki; Antalya belki kendileri için o kadar geçerli olmasa bile gelecekte dünyanın en önemli buluşma, tatil, yaşam noktalarından biri olacak” dedi.

 

KRİZ PAZARLAMAYI YENİDEN ÖĞRETECEK!

Baraner, “İçinde yaşadığımız kriz bize şu faydayı getirdi.  Şu an belki çaresizliğimiz ortada. Pazarlayamıyoruz, istediğimiz gibi pazarlarda eskisi gibi hareket edemiyoruz. Bu kriz bize pazarlamayı ve marketing kabiliyetini yeniden öğretecek. Çünkü biz Türkler şöyleyiz. Önce hep bir konuya odaklanırız, yürüdüğü kadar iyidir o iş bizim için. Durduğu zaman hemen onu geliştiririz. Her şeye rağmen Türkler kadar dünyada değiştiren, değişen ve geliştiren bir toplum yok. Her şeyi çok hızlı yaparız. Türk turizminde kontrolsüz, plansız, stratejisiz olarak bir otelciliğe girdik. Yürüdük, daha inşaat halinde oteller doluyordu. Bu iş böyle bozuluncaya kadar iyi gidiyordu. Buna böyle devam edelim dediler. Ve bozulma bu yıl oldu. İyi de oldu bir bakıma. Bugün öğrendiklerimiz ile bu yıl 10 milyar dolar kaybettiysek beş yıl sonra 20 milyar kazanacağız. Çünkü bu işin gerçek ehemmiyetini bu kriz bize öğretti. Gerçek konu ürün değil artık pazarlama. Türkler beş ya da on yıl sonra kimsenin aklına gelmeyecek pazarla taktikleri geliştirecekler ve öncülük yapacaklar” diye konuştu. Haber Merkezi

 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Antalya’da tarihi gün

Antalya’da tarihi gün