McDonald's CEO'su Chris Kempczinski, Ortadoğu'daki İsrail karşıtı boykotun şirketin satışlarını ciddi şekilde etkilediğini ifade etti. LinkedIn hesabından yaptığı paylaşımda Kempczinski, restoran zincirine yönelik boykot kampanyasının "dezenformasyon kaynaklı" olduğunu savundu. McDonald's hakkındaki iddiaları "üzücü ve asılsız" olarak tanımlayan Kempczinski, şunları belirtti: "Müslüman ülkeler dahil, faaliyet gösterdiğimiz her ülkede McDonald's, yerel işletmeciler tarafından temsil ediliyor. Bu kişiler toplumlarına hizmet etmek için yorulmaksızın çalışırken, binlerce kişiye de istihdam sağlıyor."
Gazze savaşının başlamasının ardından, McDonald's ve Starbucks gibi markalar İsrail bağlantılı oldukları iddiasıyla boykot kampanyalarının hedefi haline gelmişti. Ekim ayında McDonald's İsrail sosyal medya hesaplarından İsrail ordusuna ücretsiz yemek sağladığını duyuran fotoğraflar paylaşmış ve bu durum nüfusunun çoğunluğu Müslüman olan ülkelerdeki McDonald's'lar tarafından kınanmıştı. Reuters'ta yer alan habere göre, boykot kampanyalarının hedefi olan bazı Batılı markaların özellikle Mısır, Ürdün ve Malezya'da boykotun etkisini hissettikleri bildirildi.
McDonald's, 2022 mali yılında 23,1 milyar dolar gelir elde ederek yüzden fazla ülkede 40.275 restorana sahiptir. Kempczinski'nin boykot açıklamasının ardından McDonald's hisselerinde keskin bir düşüş yaşandı.