Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Sosyal Yardımlar
Şube Müdürlüğü tarafından Aşevi’nden yemek dağıtımı yapan şoförler için Etkili
İletişim Becerileri, Öfke Kontrolü ve Stres Yönetimi konulu hizmet içi eğitim
semineri düzenlendi. Hizmet sunum kalitesini yükseltmeyi ve şoförlerin gün
içinde yaşadıkları stresi kontrol altına almalarını sağlamak amacıyla
gerçekleştirilen seminer, psikolog Elif Kutucu Özyurt tarafından verildi.
UYGULAMALI EĞİTİM
Eğitimde; karşılıklı iletişimin önemi, stresin tanımı, stres ve öfkeye yol açan
nedenlerin neler olduğu, stres ve öfke kavramlarının insan davranışı üzerindeki
etkileri, stres ile baş etme yöntemleri ve öfke kontrolü teknikleri, çatışmalı
durumlarda uygulanması gereken yöntemler, zor insan tipleri ile iletişim
yolları, olumsuz durum ve kişileri yönlendirme, içsel motivasyonu koruma, iş
hayatına ve sosyal hayata pozitif bakış konuları anlatılarak, örnek
uygulamalarla pekiştirildi.
2 GÜNDE 12 PESONELE EĞİTİM
İki gün süren ve 12 personelin katıldığı seminerin sonunda katılım belgesi verildi. Seminere katılan personel daha sonra Sosyal Yardımlar Şube Müdürü Şerafettin Sayar ile birlikte Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Güven Ulutekin'i ziyaret etti. Seminere katılan personeli tebrik eden Ulutekin, “Personelimize yönelik bu tür eğitimleri sık sık tekrarlayacağız" dedi.