Sağ Dikey Reklam Alanı Genişlik: 160px Yükseklik: 600px
Antalya Haberleri
Antalya
PARÇALI BULUTLU
26°
Akdeniz Gerçek Ekonomi Vodafone’dan akıllı takip

Vodafone’dan akıllı takip

Vodafone Türkiye, bir firma için özel olarak geliştirdiği “Akıllı Dolap Takip Sistemi” ile Türkiye pazarında bir ilke imza attı. Danone Hayat İçecek’in ilk etapta bin dolabına uygulanan bu sistem sayesinde yıllık ortalama yüzde 25 oranında olan dolap kayı

3 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Vodafone’dan akıllı takip

Vodafone Türkiye, bir firma için özel olarak geliştirdiği “Akıllı Dolap Takip Sistemi” ile Türkiye pazarında bir ilke imza attı. Danone Hayat İçecek’in ilk etapta bin dolabına uygulanan bu sistem sayesinde yıllık ortalama yüzde 25 oranında olan dolap kayıplarının önüne geçildi.

 Türkiye’de işletmelerin dijital dönüşümüne liderlik etmeyi hedefleyen Vodafone, ambalajlı su sektörünün en köklü firmalarından Danone Hayat İçecek ile birlikte Türkiye’de ilk kez uygulanan “Akıllı Dolap Takip Sistemi”ni hayata geçirdi. Vodafone İş Ortağım çatısı altında gerçekleştirilen makinelerarası iletişim (M2M) teknolojisi çözümü, Danone Hayat İçecek’in ilk etapta bin adet dolabına uygulandı. Sistem yakın zamanda Türkiye genelinde 7 bin adet Hayat Su dolabına uygulanacak.

 

 KAYIP SIFIRLANDI

“Bağlantılı dolap” konseptine dayanan Sistem, Danone Hayat İçecek’in Türkiye geneline yayılan soğuk dolaplarının anlık olarak uzaktan görüntülenmesini ve yönetilmesini sağlıyor. Dolaplara ilişkin lokasyon, kapının açılıp kapanması, batarya, stok seviyesi ve sıcaklık gibi her tür veriye özel bir arayüz aracılığıyla tek bir merkezden ulaşılabiliyor. Kayıp dolap oranı yıllık yüzde 25 olan Danone Hayat İçecek, bu sistemin uygulandığı bin dolapta kayıp oranını sıfıra indirdi. Vodafone Akıllı Dolap Takip Sistemi, firmaya ayrıca, işgücü ve maliyet tasarrufu, arıza tespiti, yüksek ürün kalitesi, etkin stok yönetimi ve pazarda farklılaşma gibi önemli avantajlar sunuyor.

 

 

AKSOY’DAN AÇIKLAMA

Akıllı Dolap Takip Sistemi tanıtım toplantısında konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, bu sistemi Danone Hayat İçecek firmasının ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak geliştirdiklerini ve ambalajlı su sektöründe bir ‘ilk’e imza attıklarını söyledi. Aksoy, şunları söyledi:

 

 “Vodafone İş Ortağım çatısı altında, özellikle M2M alanında işletmelere önemli oranda rekabet avantajı sunan çözümler geliştiriyoruz. Müşterilerimizin ihtiyacı, en önemli önceliğimizi oluşturuyor. 30 yıldır ambalajlı su sektöründe bir inovasyon lideri olarak tanınan Danone Hayat İçecek de, soğuk dolaplarını sahada bulundurmak istediği noktalara gönderiyor ancak dolapların ortalama yüzde 25’i kaybediliyordu. Bu nedenle gereksiz yere fazladan alım yapılıyor ve saha operasyonlarında aksama yaşıyordu. Dolap kayıplarını önlemek amacıyla geliştirdiğimiz Vodafone Akıllı Dolap Takip Sistemi ile firmanın kayıp oranını sıfırlarken, iş süreçlerini de kolaylaştırdık ve operasyonel verimlilik sağladık. Projemiz aynı zamanda, Vodafone Grubu’nun hayata geçirdiği ‘Ready Business’ (Yarına Hazırım) konseptinin ilk somut projesi olarak hayata geçirdiğimiz Yarına Hazırım Platformu kapsamında gerçekleştirdiğimiz ilk işbirliği olma özelliğine de sahip. Bu projeyle, müşterilerine en kaliteli servisi sunmayı ilke edinen Danone Hayat İçecek’in kendi sektöründe çok özel bir yeniliğe imza atmasına ve yine bir ilk yaratmasına katkıda bulunmaktan mutluluk duyuyoruz.” Haber MERKEZİ

 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Deprem haritası şart

Deprem haritası şart