'İSLAMİ
TATİL OLAYINI KULLANDI'
Hastaneye tedaviye gelen Hesna Özbilge şöyle dedi;
“Söylenecek çok şey var ama karşımızda bir yetkili bulmak mümkün değil.
Pazartesi otele giriş yaptık. İslami tatil olayını kullanarak Şubat ayında
erken rezervasyon yapmıştık. Verdiğimiz bedelin sonucunda alacağımız hizmetin
bu olduğunu söylüyorlar. Günlerdir bardak ve tabaklar kirli olduğunu uyarmamıza
rağmen sadece bizim şikayet ettiğimizi söylediler. Sonuçta teker teker
günlerdir yetişkinler dahil acil servise gelip serum takılıyor ve iğne
yapıyorlar. Bugünde toplu bir şekilde geldiler yaklaşık sanırım 50-60 kişi var
içeride. Hakikaten şuan damga vurdu bütün insanların tatiline bu otel. Yazık
günah herkese geçmiş olsun. İnternette yapılan yorumlara dikkat etsinler. Biz
etmedik, başımıza bunlar geldi"
TEMİZLİK YAPILMIYORDU
Müşterilerden Hasan Ateş, 7 gündür otelde olduklarını
belirterek, "Sıkıntılardan en büyüğü temizlikti. Temizlik yapılmıyordu.
Yemekhanelerde servis yapanlar, temizlik konusunda eksikti. Hijyenik değildi.
Ben de 3 gün önce rahatsızlandım. Havuzu kullanmamdan kaynaklanmıştı. Şu anda
iyiyim. Çocuklarım da aynı rahatsızlığı yaşadı. Ben yemek yerken sadece
salatayı tercih ettim" dedi. Otel tarafından müşterilere paralarının iade
edileceği söylenirken, otel yetkilileri olayla ilgili bir açıklamada bulunmadı.
Yaşanan zehirlenme olayının ardından yetkililer otelin havuz ve yemekhane başta
olmak üzere çeşitli bölümlerinden numune alarak incelemeye götürdü. Zehirlenme
olayının nedeni araştırılıyor. DHA