Meta, Avrupa'daki kullanıcıları için 'reklamsız' kullanım için üyelik sistemini test etmeye başladı. Şirket, bu sistemi önümüzdeki aylarda daha geniş bir kullanıcı kitlesine sunmayı planlıyor. Meta'nın paralı üyelik sistemi, kullanıcılara reklamsız bir deneyim sunuyor. Ayrıca, üyelere özel etkinliklere ve içeriklere erişim imkanı sağlıyor.
Meta, bu sistemi Avrupa'da test etmesinin nedeni, Avrupa Birliği'nin kişisel verilerin korunması konusundaki katı kuralları. Avrupa Birliği, şirketlerin kullanıcı verilerini reklam amaçlı kullanmadan önce kullanıcılardan onay almasını şart koşuyor.
Üyelik ücretinin aylık internet üzerinden satın alınması durumunda 9.99 euro ödeneceği, iOs ya da Android üzerinden satın alınması durumunda ise 12.99 euro ödeneceği belirtildi.