Sağ Dikey Reklam Alanı Genişlik: 160px Yükseklik: 600px
Antalya
PARÇALI BULUTLU
26°
Akdeniz Gerçek Ekonomi Mersin'de karavan ve çadır tatilini 40 bin kişi tercih etti

Mersin'de karavan ve çadır tatilini 40 bin kişi tercih etti

Kurban Bayramı tatilinde, Mersin'in Erdemli ilçesinde çadır ve karavan tatiline yoğun ilgi gösterildi.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Mersin'de karavan ve çadır tatilini 40 bin kişi tercih etti
KAYNAK: İHA

Mersin'in Erdemli ilçesi, 40 binden fazla tatilciyi ağırlayarak bu bayram sezonunda da popülerliğini korudu. Sahil şeridinde bulunan çadır ve karavan alanları dolup taşarken, doğayla iç içe ekonomik tatil seçenekleri, hem yerli hem de yabancı turistlerin tercihi oldu.

E11A96Ae 8F69 415A 8Ad6 Ffb8642058F0 Result

Erdemli Belediye Başkanı Mustafa Kara, '321 kilometrelik sahilimizle Akdeniz'in incisi olan Erdemli'mizde, bayram tatili süresince 40 bin vatandaşımızı misafir ettik. Tesislerimizde günlük 1200 çadır ve karavan hizmeti sunduk. Vatandaşlarımızın yoğun ilgisi devam ediyor, yaz sezonunda nüfusumuzda ciddi bir artış bekliyoruz. Mavi ile yeşilin buluştuğu bu güzel ilçemize herkesi davet ediyoruz,' dedi.

A W232677 07 Result

Doğayla Bütünleşmek İçin Çadır ve Karavan Tercihi

Adana'dan gelen tatilci Ali Avcıoğlu, 'Doğayı sevmek bizim özümüzde var. Doğayla bütünleşmek için ya çadır ya da karavan tercih ediyoruz. Yıllarca çadır kampı yaptıktan sonra şimdi karavanla tatil yapıyoruz. Erdemli'nin konumu ve havası bize çok iyi geliyor,' ifadelerini kullandı.

A W232677 03 Result

Ukraynalı gelin İrina Avcıoğlu ise, 'Deniz ve insanlar harika. Karavan tatilini çok seviyorum ve rahat buluyorum,' dedi.

A W232677 05.Jpg Result

Tatilcilerden Tamer Yiğit ise, 'Deniz karşımızda, anlatmaya gerek yok, mis gibi bir hava var. Denize giriyoruz, mangalımızı yakıyoruz ve harika bir gün geçiriyoruz. Bir hafta otele bin TL veriyorsun ama burada aynı fiyata hem doğayla iç içesin hem de tüm olanaklara sahipsin,' diye konuştu.