Bazı havayolu yolcuları, satın aldıkları koltuklara oturtulmadıklarını iddia ederek sosyal medyada tepki gösterdi. İddialara göre, özellikle Acil Çıkış bölgesinden önceden koltuk satın alan yolcular, check-in işlemi sırasında farklı koltuklar verildiğini belirtiyorlar.
İlk İddia ve Tepkiler
Bir kullanıcı İstanbul-Ankara 08:20 uçuşunda yaşadığı sorunu sosyal medyada şu sözlerle paylaştı: "Acil Çıkış bölgesinden kendime koltuk satın aldım fakat check-in esnasında bambaşka bir koltuk verildi. Uçağa biner binmez durumu kabin memurlarına ilettim ancak sorun çözülmedi. Sistemlerin yeni olduğu gerekçesiyle böyle bir durumla karşılaştım. Bu durum yolcu olarak beni doğrudan ilgilendiriyor çünkü önceden ücretini ödediğim hizmeti almak istiyorum."
Benzer Durumlar Diğer Yolcular İçin de Geçerli
Başka bir yolcu ise Antalya-Ankara uçuşunda benzer bir sorun yaşadığını belirterek şunları dile getirdi: "Ödemesini yaparak 2 F numaralı koltuk aldım, ancak 31D numaralı koltuk verildi. Kısa bir süre sonra yerim değiştirildi."
Havayolu Şirketinden Henüz Açıklama Yok
Yolcuların satın aldıkları koltuklara oturtulmamasıyla ilgili havayolu şirketinden resmi bir açıklama yapılmazken, birçok yolcu benzer sorunlar yaşadığını iddia ediyor.