Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü, içme suyu arıtma tesislerinden şebeke hattı yenilemesine, abone işlemlerinden terfi merkezleri ve kanalizasyon yatırımlarına kadar birçok alanda önemli çalışmalar yürütüyor. Ayrıca, SASKİ ekipleri 7/24 esasına göre çalışarak vatandaşların talep, şikayet, ihbar ve arıza başvurularına hızlı çözümler sunuyor.

A W265880 03

Başvuruların Dağılımı

Yılın ilk yedi ayında SASKİ'ye toplam 27 bin 359 müracaat yapıldı. Bu müracaatların 19 bin 593'ü içme suyu, 7 bin 766'sı ise kanalizasyon ile ilgili oldu. SASKİ'nin Alo 185 Çağrı Merkezi ve Alo 153 Kent Yönetim Merkezi’ne gelen başvurular, İçme Suyu Dairesi Başkanlığı ve Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı tarafından titizlikle değerlendirildi.

  • İçme Suyu Dairesi Başkanlığı:

    • Atakum: 5 bin 341
    • İlkadım: 5 bin 166
    • Canik: 5 bin 32
    • Tekkeköy: 4 bin 54
  • Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı:

    • Atakum: 2 bin 768
    • Canik: 983
    • İlkadım: 2 bin 830
    • Tekkeköy: 1 bin 185

SASKİ'nin Hızlı Müdahalesi

SASKİ ekipleri, müracaatları hızla değerlendirerek gerekli müdahalelerde bulunmuş ve arızaları çözerek başvuru sahiplerini bilgilendirmiştir. 7/24 çalışan ekipler, vatandaşların sorunlarına anında çözüm sunmaya devam ediyor.

Mevsimin İlk Karı Hangi Kente Düştü? Ortalık Beyaza Büründü Mevsimin İlk Karı Hangi Kente Düştü? Ortalık Beyaza Büründü

A W265880 04

SASKİ'nin etkin ve hızlı hizmet anlayışı, Samsun'un su ve kanalizasyon altyapısının güçlendirilmesine büyük katkı sağlıyor. Bu çalışmalar, şehirdeki yaşam kalitesini artırmayı ve vatandaşların ihtiyaçlarını zamanında karşılamayı hedefliyor.

Suyun kalitesi her gün alınan numuneler ile denetleniyor Suyun kalitesi her gün alınan numuneler ile denetleniyor

Kaynak: İHA