Turizm endüstrisinin tüm dinamiklerini bir araya getiren ATF23, 35 ülkeden 25 binin üzerinde turizm profesyoneli ve paydaşına ev sahipliği yapacak. İki gün boyunca yüzde 100 turizm konuşulacak.
Yıllık B2B turizm ticaret fuarı ve kongresinde Türkiye'nin, Avrupa, CIS, GCC ve iç pazar operatörleri, acenteleri ve sağlık kuruluşları, Türkiye'nin önde gelen otelleri, hizmet, teknoloji üreticileri ve Hosted Buyer katılımı ile kurumsal seyahati de kapsayan 500'ün üzerinde katılımcı marka yer alacak.
ATF23, destinasyonlar, havayolları ve havalimanları, oteller ve tatil köyleri, tema parkları ve turistik yerler, tur operatörleri, DMC'ler, kruvaziyer hatları, spalar, mekanlar, diğer toplantı tesisleri ve seyahat teknolojisi şirketleri dahil olmak üzere turizm endüstrisinin her sektöründen katılımcıları ağırlıyor.
Antalya Turizm Fuarı'nda seyahat ticareti endüstrisinin yeni ortaklıklar kurması ve bölgedeki en önemli oyuncularla mevcut iş ilişkilerini güçlendirmesi hedefleniyor.
Antalya Turizm Fuarı Kurucusu Selçuk Meral: "Hem nicelik hem de nitelik olarak büyüdüğümüz bir sezon olacak"
Fuarın açılışı dolayısı ile gazetecilerle bir araya gelen Antalya Turizm Fuarı Kurucusu Selçuk Meral, "300'e yakın katılımcı stantları ile birlikte 600 üzerinde turizm paydaşı olan marka katılıyor. 25 bin metrekarede 25 bin katılımcı hedefliyoruz. İç pazarı çok önemsiyoruz, biz kendi adımıza üzerimize düşeni yapıyoruz. Türkiye'nin urun kalitesi yurt dışından daha iyidir. Sadece ekonomik şartlar değil insanımız dünyayı da gezmek istiyor. Ucuz hayat dönemi bitti, hayat ucuzlamadığı surece tatil de ucuzlamayacaktır. Hem nicelik hem de nitelik olarak büyüdüğümüz bir sezon olacak" ifadelerini kullandı.