Kepez Belediyesi, ilçedeki vatandaşların istek ve
şikayetlerine de anında çözüm üretiyor. Vatandaşlardan günlük ortalama 400 ile
500 arasında dilekçe alan Kepez Belediyesi, alınan dilekçeleri jet hızıyla ilgili
birimlere yazılı olarak havale ediyor. ‘Belediyecilik işi gönül işi’ anlayışı
ile hizmet veren Kepez Belediyesi, dilekçenin kayda alındığını, kayıt
numarasını ve konuyla ilgili gereğinin yapılacağını da dilekçe sahibine sms
yolu ile anında bildiriyor. Çözüm odaklı belediyecilik anlayışı ile vatandaşlarına
hizmetin en iyisini sunan Kepez Belediyesi, şeffaf bir belediyecilik hizmeti ile
çalışıyor. Güler yüzlü ve sorunlara hızlı çözüm üreten personeli ile
Kepezlilere kaliteli belediyecilik hizmetinin kapılarını aralayan Kepez
Belediyesi, jet sms yöntemi ile Kepezlilerden tam not alıyor.
Hemşehrilerimiz
başımızın tacı
Kepez Belediyesi’nden verilen bilgiye göre, Kepezlilerin her
şeyin en iyisine layık olduğunu belirten Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü,
“Amacımız hemşehrilerimize hizmet etmekse, onların istek ve şikayetlerine de
anında cevap verebilmeliyiz. Biz 10 yıllık Kepez yolculuğumuzda her zaman
hemşehrilerimizi başımızın tacı yaptık. Sorunlar yumağı içindeki Kepezi, bu
sorunlardan kurtarırken gönül birlikteliği içinde çalıştık. Güler yüzlü ve çözüm
odaklı çalışan personelimizle Kepezlilere kaliteli hizmet sunduk ve önümüzdeki
5 yıllık hizmet süresince de daha iyisini sunmaya devam edeceğiz.” dedi. (Haber
Merkezi)