Antalya Haberleri
Akdeniz Gerçek Ekonomi Kadın giyim markası Modanisa’nın yeni sahibi belli oldu

Kadın giyim markası Modanisa’nın yeni sahibi belli oldu

Modanisa, Re-Pie Portföy tarafından satın alındı. Yeni sahibiyle birlikte markanın büyüme ve uluslararası alandaki genişlemesi için yeni planlar yapılmaktadır.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Kadın giyim markası Modanisa’nın yeni sahibi belli oldu
KAYNAK: İHA

Portföy yönetim şirketi Re-Pie Portföy, modern muhafazakâr giyim alanında önde gelen online moda ve alışveriş platformu Modanisa'nın tamamını satın aldı. Şirketin yaptığı açıklamaya göre, dünya çapında milyonlarca tüketiciye ulaşan ve büyüme hedeflerini gerçekleştirmek için yeni mağazalar açmayı planlayan Modanisa, Re-Pie Portföy Embedded Girişim Sermayesi Fonu’ndan (GSYF) 12 milyon dolarlık yeni bir yatırım aldı.

Re-Pie Portföy Yönetim Kurulu Başkanı'ndan Açıklama

Re-Pie Portföy Yönetim Kurulu Başkanı Dr. M. Emre Çamlıbel, Modanisa'nın satın alınmasıyla ilgili yaptığı değerlendirmede, "Türk tekstilini ve modern moda anlayışını dünyanın 140 ülkesine taşıyarak hızlı bir büyüme süreci geçiren Modanisa'yı portföyümüze eklemekten mutluluk duyuyoruz" dedi. Çamlıbel, "Modanisa'nın gelirlerinin yüzde 80'ini ihracattan elde etmesi ve online platformları aracılığıyla dünya çapında milyonlarca tüketiciye ulaşması, fiziksel mağazacılıkla birleşerek marka değerini artırmak için gerekli yatırımları yapacağız. Bu yıl agresif büyüme stratejisi izleyen Modanisa'yı Türkiye'nin yeni bir unicorn'u haline getirmek için desteklemeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

Modanisa'ya Yatırım Fırsatı Devam Ediyor

Re-Pie Portföy'ün Modanisa'ya yaptığı 12 milyon dolarlık yeni yatırım, Re-Pie Portföy Embedded GSYF aracılığıyla gerçekleştirildi. Fon yatırımlarına devam edilmekte.

Re-Pie Portföy, 2022 yılında Modanisa'nın 20 milyon dolarlık yatırım turuna liderlik etmiş ve şirkete, Re-Pie Portföy Modanisa GSYF ile 15 milyon dolarlık yatırım yapmıştı. Bu yatırım turuna Re-Pie Portföy dışında Goldman Sachs, IPY ve EBRD gibi önde gelen yatırımcılar da katılmıştı.

Üç Kat Büyüme Hedefi

2011 yılında Türkiye merkezli olarak kurulan Modanisa, dünya genelinde inançlarına uygun giyinmek isteyen kadınlara stil sahibi alternatifler sunmaya başladı. Türkçe'nin yanı sıra Arapça, İngilizce, Fransızca ve Almanca gibi dillerde alışveriş imkânı sunan Modanisa, dünya çapında "muhafazakâr" giyim tarzını benimseyen 20 milyon ziyaretçiye mobil uygulama ve internet sitesi üzerinden erişim sağlıyor.

Modanisa, 140 ülkeye ihracat yaparak Türk tasarımcıların ürünlerini önemli moda organizasyonları aracılığıyla dünya sahnesine taşıyor. Şirket, Türkiye'nin tekstil sektöründeki markalaşma çabalarına büyük katkı sağlıyor.

Yıl başından bu yana açtığı mağazalarla var olan 6 mağazasını 9'a çıkaran Modanisa, yıl sonunda 27 mağazaya ulaşarak yüzde 200'lük bir büyümeyi hedefliyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Küresel Sürdürülebilirlik Endeksi'ne göre en yaşanılabilir 10 şehir belirlendi

Küresel Sürdürülebilirlik Endeksi'ne göre en yaşanılabilir 10 şehir belirlendi