İstanbul'un Ataşehir ilçesinde geçtiğimiz Çarşamba günü meydana gelen bir olay, Mercedes Benz markasının Mengerler servisiyle ilgili tartışmaları alevlendirdi. İddiaya göre, turizm taşımacılığı işiyle uğraşan Serkan Ertekin'e ait bir araç, kaza sonucu hasar aldı ve Ertekin, aracını Mercedes Benz Mengerler servisine götürdü. Ancak, yetkili servisin araca bakmak istememesi üzerine Ertekin, bu durumu video çekerek sosyal medya üzerinden dile getirdi.

Aracının kaza sonucu hasar aldığını belirten Serkan Ertekin, hasarlı aracını Mercedes Benz Mengerler servisine götürdüğünde beklenmedik bir durumla karşılaştı. İddialara göre, aracın fazla hasarlı olduğu gerekçesiyle yetkili servis, aracın tamir edilemeyeceğini belirterek başka bir servise yönlendirdi. Bu duruma tepki gösteren Ertekin, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, "Dışarıda yaptırdığınız zaman aracınızı garanti kapsamının dışına çıkartıyorlar" dedi.

Vatandaşın Yaşadığı Deneyim Sosyal Medyada Gündem Oldu

Seyahat acentesi işletmecisi olduğunu belirten Ertekin, yaşadığı sorunu sosyal medya üzerinden dile getirdi. Aracının garanti kapsamında olmasına rağmen, yetkili servisin araca bakmak istememesi ve alternatif çözüm önerisi sunmaması üzerine tepkisini dile getiren Ertekin, sosyal medya kullanıcılarının da desteğini alarak konuyu gündeme taşıdı.

Yetkili Servisten Yapılan Açıklama

Konuyla ilgili olarak yetkili servisten yapılan açıklamada, yaşanan tartışmaların yargıya taşındığı belirtildi. Ancak, vatandaşın yaşadığı deneyim, Mercedes Benz Mengerler servisinin müşteri memnuniyeti odaklı tutumunu sorgulamaya yönlendirdi.

Kaynak: İHA