Dünyanın önde gelen hafif ateşli silah üreticilerinden CANiK, 20 Mart'ta Ankara Teknopark'ta düzenlenen Savunma Sanayi Medya Zirvesi'ne katıldı. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı ve Savunma Sanayii Başkanlığı'nın desteğiyle Savunma Sanayii Araştırma Merkezi (SASAM) tarafından düzenlenen zirve, savunma sanayii şirketlerinin kurumsal iletişim birimleri, sektör basını ve ulusal medya çalışanlarını bir araya getirdi.

Zirve kapsamında düzenlenen "Savunma Sanayinde Pazarlama İletişimi" başlıklı panelde CANiK İş Geliştirme ve Kurumsal İletişim Müdürü Gençay Gençer, Türk savunma sanayinin yurt dışında tanıtımı için yapılması gerekenleri ve bu konuda sektör basını ile ulusal medyanın katkılarını ele aldı. Gençer, "CANiK olarak üç kıtada 67 ülkedeki ofislerimizle faaliyetlerimizi yürütüyor, başarımızı medyanın gücüyle sürdürüyoruz. Kurumsal iletişim faaliyetlerimizi küresel iletişim, Türkiye çapında iletişim ve kurum içi iletişim olarak sıralayabiliriz. Bildiğiniz gibi CANiK, ana üretim tesisleri Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere'de bulunan, Türklere ait küresel bir savunma sanayi şirketidir. Bu kapsamda bültenlerimizi de 10 farklı dilde yayınlıyoruz. Farklı dillerdeki iletişim faaliyetlerimizde zorluklarla karşılaşsak da bunun ihracatımıza doğrudan katkısını gözlemliyoruz. Ülkemizin ihracatını artırması ve savunma sanayi ürünlerimizi yurt dışında tanıtması gerekiyor. Kurumsal iletişim faaliyetlerinin pazarlama alanındaki desteği bu noktada göz ardı edilemez. Savunma sanayinin bir diğer önemli misyonu da Türkiye'yi tanıtmak, ürünlerimizi dış ülkelere açmak ve sürdürülebilir ihracatı sağlamaktır. Her yıl artan ihracat rakamlarımız ve ürünlerimizin herkes tarafından görülebilen kalitesi bu misyonu destekliyor ancak elbette bununla yetinemeyiz. Daha fazla insanın kalbine dokunmamız gerekiyor." dedi.

İHA

AW853271_01