Yaşar, durumu yetkililere bildirmesine rağmen herhangi bir çözüm bulunamadı. Yaşar, aracının yenisiyle değiştirilmesini talep ederek firma hakkında suç duyurusunda bulundu.
Yaşar, yaşananları şu sözlerle anlattı:
"13 Temmuz'da aracımı teslim ettiler, parasını Mayıs ayının başında yatırmıştım. Haziran ilk haftası gibi teslim edeceklerini söylemişlerdi maalesef veremediler. Bu süreçte de mağdur edildim. İkame araç almak hakkımdı ama onu da vermediler. 13 Temmuz'da aracı almak için bayiye gittim. İşlemlerin ardından aracı alarak, ekspertiz yaptırmak istedim. Kabul etmediler, ben de kendilerine güvenerek teslim aldım. İlk akaryakıt istasyonunda yakıt alırken arabanın arka garaj kapısının farklı olduğunu ve boyasının da tutmadığını fark ettim. Bayiden beninle iletişim halinde olan hanımefendiyi arayarak durumu ilettim. Bana 'Yok ağabey öyle şey mi olur, güneşten ya da gölgeden gözlerin yanılıyor olabilir' dedi. İnşallah öyledir diyerek yoluma devam ettim."
Yaşar, aracın ekspertiz yaptırılmasının ardından arka bagaj kapısının orijinal olmadığını ve boyasının aracın kendi boyası ile aynısı olmadığını öğrendi. Yaşar, bu durumu bayiye bildirmesine rağmen herhangi bir dönüş alamadı.
Yaşar, "Hayatımda ilk defa sıfır bir araba aldım. Arabaya 820 bin TL ödedim. Arsam olmasa bu parayı bir arada göremezdim. Ömrümde kafama göre bir tane araba alayım dedim, o da olmadı. Trabzon'a 3 ay tatile gittim, 3 ay bu arabayla mücadele ettim. Her yere gittim, iş güç yapamadım. Huzurla binemedim. Kadıköy E-5 üzerinde yer alan bir bayiden satın aldım, firma hakkında suç duyurusunda bulundum. Henüz netice alamadım, konu mahkemeye intikal etti. Bire bir aracın yenisiyle değişmesini istiyorum" dedi.