Antalya, Muratpaşa’da hizmet veren ve belediyenin yönetişim sistemi olan Turunç Masa, 10. yılını geride bıraktı. İlçe sakinleri, bu önemli hizmeti değerlendirdi.

Turunç Masa’nın Hizmetleri

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ın yakından ilgilendiği Turunç Masa, 17 Kasım 2014’te halkla ilişkiler, iletişim ve bir yönetim projesi olarak hayata geçti. Turunç Masa, 10 yıl içinde başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturdu. Turunç Masa, 10 yılda 5 milyon 426 bin 85 kent sakiniyle iletişime geçti.

İlçe Sakinlerinden Turunç Masa Yorumları

Muratpaşa sakinlerinden Neslihan Demircioğlu, Turunç Masa’nın ihtiyaç duyduklarında ulaşabildikleri bir destek hattı olduğunu belirtti. Demircioğlu, sokak hayvanları, sosyal yardımlaşma ve bitki desteği gibi birçok konuda Turunç Masa’dan destek aldığını ifade etti. Ayrıca, deprem felaketinde de Turunç Masa faaliyetlerinin etkisinin büyük olduğunu dile getirdi.

Raşit Mercan, Turunç Masa’nın Muratpaşa Belediyesi’ne bağlı şikayetlere çözüm üreten bir birim olduğunu söyledi. Mercan, “Benim için Turunç Masa, taleplerimiz sonuçlanana kadar takibin sağlanmasıdır” dedi.

Kadir Akgöl ise Turunç Masa’nın, belediyeye gitmeden şikayetlerini dile getirebildikleri bir platform olduğunu belirtti. Akgöl, ayrıca işlemler tamamlanırken Turunç Masa’nın kendilerine dönüş yaparak süreç hakkında bilgilendirdiklerini de söyledi.

Kaynak: Haber Merkezi