Türkiye genelinde 26 kamu kurumu, çeşitli pozisyonlar için toplamda 4.986 yeni personel alımı yapacak. Bu alımlar kapsamında, sözleşmeli personel, destek personeli, büro personeli ve sözleşmeli bilişim personeli gibi farklı pozisyonlar için ilanlar yayımlandı. Başvuru şartları, Resmi Gazete'de yayımlanan personel alımı ilanlarına göre, kamuya toplamda 4.986 memur, sözleşmeli personel ve işçi alımı gerçekleştirilecek.
Hangi Kurumlar Alım Yapacak?
Hazine ve Maliye Bakanlığı, Eti Maden, TTK, TÜBİTAK, Rekabet Kurumu, İçişleri Bakanlığı, Kişisel Verileri Koruma Kurumu, Türkiye Enerji, Nükleer ve Maden Araştırma Kurumu, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, SPK, OGM, Sahil Güvenlik Komutanlığı, Türk Sağlık Enstitüleri Başkanlığı, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Sakarya Üniversitesi, Dış İşleri Bakanlığı, Erciyes Üniversitesi, DAP, TÜRKŞEKER, Göç İdaresi Başkanlığı, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, TÜRASAŞ, Darphane ve Damga Matbaası Genel Müdürlüğü, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı alımlar arasında yer alıyor.
Başvuru Süreci ve Detaylar
Başvuruların nasıl yapılacağı ve hangi belgelerin gerektiği gibi detaylar, ilgili kurumların yayımlayacağı duyurularda belirtilecek. İlanlara başvurmadan önce adayların, başvuru şartlarını ve belgelerini eksiksiz bir şekilde hazırlamaları önem taşıyor.