Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler, iletişim ve yönetişim projesi olan Turunç Masa, 2024 yılında 178 bin 237 başvuru alarak %93,9’luk memnuniyet oranına ulaştı. Bu oran, projenin son 10 yılın en yüksek seviyesine eriştiğini gösterdi.

7/24 Çağrı Merkezi Hizmeti ile Büyük Başarı

Turunç Masa, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web platformları aracılığıyla ilçenin nabzını tutmaya devam ediyor. 2024 yılında en fazla başvuru 444 80 07 numaralı çağrı merkezi üzerinden gerçekleşti. Yıl boyunca 145 bin 274 başvuru bu kanal üzerinden alınırken, başvuruların %81.5’i çağrı merkezinde, %12.2’si CİMER, web, dilekçe ve sosyal medya aracılığıyla, %6.1’i ise belediye fuayesindeki başvuru masalarından gerçekleştirildi.

10 Yılda Zirveye Ulaşan Memnuniyet Oranı

2014 yılında hizmete giren Turunç Masa, 2024 yılında 10. yılını kutlayarak en yüksek memnuniyet seviyesine ulaştı. Memnuniyet oranı yıllara göre sürekli artış gösterdi:

Halkın Talepleri Yönetimi Şekillendiriyor

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın belediyenin sorumlu ve hesap verebilir yönetim anlayışının bir yansıması olduğunu belirterek, "Turunç Masa, halkın iradesi ve talepleri doğrultusunda belediyeyi şekillendiren bir mekanizma olarak Türkiye genelinde örnek alınmaktadır" dedi.

Kaynak: Haber Merkezi