Antalya Haberleri
Akdeniz Gerçek Gündem Kepez'in İletişimi Çok İyi

Kepez'in İletişimi Çok İyi

Kepez Belediyesi'nin 7 gün 24 saat hizmet veren iletişim merkezi KİM (Kepez İletişim Merkezi), Mayıs ayında toplam 3 bin 147 talep aldı.

1 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Kepez'in İletişimi Çok İyi
KAYNAK: İHA

Kepez Belediyesi'nin 7 gün 24 saat hizmet veren iletişim merkezi KİM (Kepez İletişim Merkezi), Mayıs ayında toplam 3 bin 147 talep aldı. Bu taleplerin çoğunluğu WhatsApp ihbar hattı üzerinden yapıldı. Sosyal medya ise vatandaşların belediyeye olan taleplerini iletmeleri için önemli bir platform olarak kullanıldı.

Veri Analizleriyle Desteklenen Hizmet

KİM, vatandaşların belediyeden beklenti ve isteklerini veri analizleriyle detaylı bir şekilde inceleyerek hızlı çözümler üretiyor. Her türlü talebi gizlilik ilkesiyle kayıt altına alan merkez, vatandaşların isteklerinin takibini de titizlikle yapıyor.

Çeşitlilik Arz Eden Talepler

Mayıs ayındaki talepler arasında çevre sağlığı, kaldırım onarımı, park düzenlemeleri, gürültü ve ses şikayetleri, temizlik hizmetleri, sokak hayvanlarıyla ilgili talepler, park talepleri, yeşillendirme çalışmaları, evde sağlık hizmetleri, yol açma işlemleri ve refüj düzenlemeleri gibi konular bulunuyor.

Hizmet Köprüsü

Kepez Belediyesi, kendi görev alanı dışındaki talepleri ilgili kurum ve kuruluşlara ileterek çözüm bulunmasında aracı oluyor. KİM, dijital ortamda gelen talepleri ilgili birimlere ileterek süreci takip ediyor ve talep sahiplerini sonuçlandırma süreci hakkında bilgilendiriyor.

Analiz ve İnceleme

İletişim merkezi, gelen talepleri lokasyon yoğunluğuna göre analiz ederek hizmetlerini daha etkin bir şekilde planlıyor ve sunuyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Ertuğrul Günay: Üçağız’a dokunmayın

Ertuğrul Günay: Üçağız’a dokunmayın