Antalya’da düzenlenen bir etkinlikte, geleneksel lezzetlerin modern yorumları davetlilere sunuldu. Ev dışı tüketim sektörü markası Unilever Food Solutions tarafından hazırlanan "Geleceğin Menüleri Trend Raporu 2024"ün ikinci etkinliği, Antalya 7 Mehmet Restoran’da gerçekleştirildi.
Yeni Trendler, Geleneksel Lezzetlerle Buluştu
Etkinlikte, “Karşı konulmaz sebzeler”, “Gelenekten geleceğe lezzetler”, “İyi hissettiren yiyecekler”, “Düşük atıklı menüler ve lezzet şoku” gibi trendler, Türk mutfağının geleneksel lezzetleri ile birleştirildi. 7 Mehmet’in şefi ve işletmecisi Mehmet Akdağ, bu trendleri menüye taşıdı.
Menüde Yer Alan Lezzetler
Davette, “Gelenekten geleceğe lezzetler” trendi “Kulaklı çorba ile Elmalı eriştesi”, “İyi hissettiren yiyecekler” trendi “Yeşil erikli kuru cacık ile taze iç bakla favası”, “Karşı konulmaz sebzeler” trendi “Enginarlı bademli pirinç pilavı”, “Lezzet şoku” trendi “Çilekli oğlak bodigo ile oğlak köftesi, hibeş ve portakallı keşkül”, “Düşük atıklı menüler” trendi “Karidesli kuru fasulye piyazı” ile yorumlandı.
Geleceğin Menüleri Trend Raporu
Unilever Food Solutions Türkiye Genel Müdürü Yılmaz Tokgöz, “Geleceğin Menüleri Trend Raporu’nu yayınlamamızın amacı, şefleri tutkuyla yaptıkları mesleklerinde özgürleştirmek ve onlara bu trendlere uygun menüler hazırlarken profesyonel ve yüksek kaliteli ürünlerimizle destek olmaktı.” dedi.
Şef Mehmet Akdağ’ın Değerlendirmesi
Şef Mehmet Akdağ, menüde yer verdiği her lezzetin, 7 Mehmet’in felsefesiyle harmanlandığını ve trendlerle bütünleştiğini belirtti. Akdağ, “Menüde yer verdiğim her lezzet, 7 Mehmet’in felsefesiyle harmanlanmış, trendlerle ve UFS ürünleriyle bütünleşmiş renkli bir harmoni.” ifadelerini kullandı.