TÜRSAB Yurtdışı
Temsilcisi Hüseyin Baraner, gelecek 15 yılda bütün dünya turizm pazarında en
büyük kazananın Antalya olacağını iddia etti ve yatırımcıya çağrıda bulundu:
“Aklı olan varsa şimdi Antalya’ya yatırım yapsın. 15 yıl sonra Antalya’yı kimse
tanıyamayacak.”
Türkiye Seyahat Acentaları Birliği
(TÜRSAB) Yurtdışı Temsilcisi Hüseyin Baraner, son iki yılda yaşanan krizlere
rağmen Antalya markasının değerinden hiçbir şey kaybetmediğini aksine daha da
arttırdığını söyledi. Akdeniz GERÇEK’e konuşan Baraner, son yıllarda Antalya
markasının üstüne perde çeken siyasi gelişmeler olduğunu ancak bu kentin tüm
sıkıntılara rağmen sağlık, zindelik, güzellik, spor, doğa, oda kalitesi, yemek
ve eğlence konularında dünyanın en üst hizmetini verdiğini kaydetti. Bananer,
Avrupa’da ve Rusya’da Antalya’ya karşı çok büyük bir özlem olduğunu
vurgulayarak, “Son dakika satışlarında çok ciddi bir artış var. Özellikle yaz
ortası ve aileler büyük ölçüde Antalya’ya döndü” dedi.
ANTALYA
KENDİNİ DAHA
DUYGUSAL
ANLATMALI!
Antalya’nın gelecek yıllarda kendisini daha duygusal bir şekilde
anlatması gerektiğinin altını çizen Baraner, “Oteli ve otel sayısı çok yüksek
sayıda olan bir destinasyon değil, 24 saatinizi otellerin dışında da dolu dolu yaşayacağınız,
müziğiyle, yemeğiyle, mezeleriyle, içkisiyle, kültürüyle, sanatıyla, sporuyla
ve sağlık, zindelik, güzellik hizmetleriyle yaşamınıza yeni bir tat katan
dünyanın en iyi, en hoşgörülü ve en yüksek seviyede turizm hizmeti verilen bir
ülke olduğumuzu vurgulamamız lazım. Yani kesinlikle diğer ülkelerden ‘şu ya da
bu konuda eksiğiz’ demememiz lazım” diye konuştu.
RAKİP
DESTİNASYONLAR YORGUN
Antalya’ya rakip destinasyonların tamamına yakınının yorgun olduğuna
vurgu yapan Hüseyin Baraner, şöyle konuştu: “Bir sürü ‘biz şunu yapamıyoruz’
diye negatif yaklaşan da var. Kesinlikle katılmıyorum. Antalya bu haliyle bile
sağlık, zindelik, güzellik, spor, doğa, oda kalitesi, yemek, eğlence
konularında dünyanın en üst hizmetini vermektedir. Diğer destinasyonlar bizim
gibi değil. Neredeyse tamamına yakını yorgun. Hepsi kendi iç piyasasını koruyan
mekanizmalarla destekleniyor. Bunların hiçbirisi Antalya karşısında duramaz.
Dolayısıyla Antalya markasının bir sorunu yok. Antalya, Türkiye’de olduğu için
turist gelmiyordu.”
ANTALYA’YA
OYNAYAN KAZANIR
TÜRSAB Yurtdışı Temsilcisi Baraner, gelecek 15 yılda bütün dünya
pazarında en büyük kazananın Antalya olacağın da iddia etti. Baraner şöyle
devam etti: “Aklı olan varsa şimdi Antalya’ya yatırım yapsın. 15 yıl sonra
Antalya’yı kimse tanıyamayacak. Türkiye’nin en büyük işveren ve istihdam kenti
olacak. En çok patron Antalya’da olacak. Yeni kurulan dünyada, dünya
insanlarına en iyi hizmet veren Antalya olacak. Bundan kimsenin şüphesi
olmasın. Antalya’ya oynayan kesinlikle kazanacaktır. Bu kadar da iddialı
söylüyorum.” Kubilay ELDEMİRCİ