Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler projesi Turunç Masa, mart ayında da vatandaşlarla iletişimini sürdürdü. 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, Ramazan ayının da içinde bulunduğu mart ayında toplam 21 bin 219 çağrıyı yanıtladı. Her 2 dakikada bir çalan telefon yanıtlandı.
Başvuruların Yüzde 75’ten Fazlası Çağrı Merkezi Üzerinden Yapıldı
7 gün 24 saat hizmet veren çağrı merkezi, mart ayında toplamda 11 bin 651 başvuruyu kayıt altına alarak işlem haline getirdi. Turunç Masa’ya diğer iletişim kanallarından gelen başvurularla birlikte toplam başvuru sayısı 15 bin 835 oldu. Vatandaşların en çok tercih ettiği iletişim aracı olan çağrı merkezini; web, e-posta ve CİMER başvuruları takip etti. Bu kanallardan toplam 1.810 başvuru kabul edildi.
Yüzde 95.3 Memnuniyet Oranı Yakalandı
Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın ilçe sakinlerine kamu hizmetlerini eşit şekilde ulaştırmakta belediyenin en önemli gücü olduğunu söyledi. Başkan Uysal, projenin verimlilik, etkinlik, sorumluluk ve hesap verebilirlik kavramlarıyla iç içe olduğunu belirtirken Turunç Masa’nın başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturduğunu dile getirdi.