Havalimanlarından Kritik Uyarı: '3 Saat Önce Gelin!' Havalimanlarından Kritik Uyarı: '3 Saat Önce Gelin!'

Türk Hava Yolları’nın (THY) yer hizmetleri sağlayıcısı TGS Türk Yer Hizmetleri A.Ş, yaz sezonunda gösterdiği performans ile dikkatleri üzerine çekti. Yapılan açıklamaya göre, şirket 10 istasyonda 37 milyondan fazla yolcuya ve 234 bin uçuşa hizmet vererek yaz operasyonunu başarıyla tamamladı.

“Müşteri Memnuniyetini Ön Planda Tuttuk”

TGS yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, yaz operasyonları süresince müşteri memnuniyeti ve profesyonelliğin ön planda tutulduğu belirtildi. Şirket yetkilileri, “TGS ailesi olarak, global hedeflerimiz doğrultusunda müşteri memnuniyeti ve profesyonelliği ön planda tutarak, yaz operasyonumuzu büyük bir başarıyla tamamladık. Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarını kapsayan bu dönemde, 10 istasyonda 37 milyondan fazla yolcuya ve 234 bin uçuşa hizmet verdik” ifadelerine yer verdi.

“Ülkemize Ve Hizmetlerimize Değer Katmaya Devam Edeceğiz”

Açıklamada, TGS ailesinin bu başarısında emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarına, iş ortaklarına ve müşterilere teşekkür edildi. “Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve müşterilerimize teşekkür ederiz. Hep birlikte, ülkemize ve hizmetlerimize değer katmaya devam edeceğiz” denildi.

“Global Hedefler Doğrultusunda İlerliyoruz”

TGS, bu büyük başarı ile global hedefler doğrultusunda ilerlediğini bir kez daha kanıtladı. Şirket, hizmet kalitesini artırarak, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı başardı. “TGS ailesi olarak, global hedeflerimiz doğrultusunda müşteri memnuniyeti ve profesyonelliği ön planda tutarak, yaz operasyonumuzu büyük bir başarıyla tamamladık” şeklinde yapılan açıklama, şirketin gelecekte de büyümeye ve başarılarını artırmaya devam edeceğinin sinyallerini verdi.

Kaynak: Haber Merkezi