Sarhoş Rahip Cenaze Töreninde Uyuyakaldı! Sarhoş Rahip Cenaze Töreninde Uyuyakaldı!

İsrail ve Filistin arasındaki çatışmalarda hayatını kaybedenlerin sayısı artarken, insanlar markaların kökenlerini öğrenerek, İsrail'e destek verip vermediklerini kontrol ediyor. Kinder markası da bu kapsamda merak edilen markalardan biri haline geldi.

Kinder İsrail malı mı? Kinder nerenin malı? Kinder nerede üretiliyor?

Milka İsrail Malı Mı? Milka Nerde Üretiliyor? Milka İsrail Malı Mı? Milka Nerde Üretiliyor?

Kinder İsrail Malı mı?

Kinder markası, bir kesim tarafından İsrail'e ait olarak düşünülmüş olsa da, aslında İtalyan gıda devi Ferrero'nun bir alt markasıdır. Michele Ferrero tarafından yaratılan Ferrero markası, Kinder'i çocuklara hitap eden sürpriz yumurta şeklindeki hediyeli çikolatalarıyla piyasaya sürmüştür. Kinder markası ilk olarak 1967'de Almanya'da üretildi ve Akdeniz ülkelerine satılmadan önce geliştirildi. İsrail malı değil, İtalyan bir markasıdır.

Kinder İsrail malı mı? Kinder nerenin malı? Kinder nerede üretiliyor?

Prima İsrail malı mı? Prima nerenin malı? Prima nerede üretiliyor? Prima İsrail malı mı? Prima nerenin malı? Prima nerede üretiliyor?

Kinder Nerede Üretiliyor?

Kinder markasının üretimi dünya genelinde 300'den fazla tesisle yapılmaktadır. Ferrero'nun Türkiye'de 2013 yılında faaliyete geçen bir üretim tesisi bulunmaktadır. Türkiye'deki bu tesiste, Türk fındığı gibi yerel malzemeler kullanılarak üretim gerçekleştirilmektedir. Ferrero, Türkiye'de yatırımlarını artırarak, Türk fındığının işlenmesi ve mamul haline getirilmesinde önemli bir rol üstlenmiştir.

Kinder İsrail malı mı? Kinder nerenin malı? Kinder nerede üretiliyor?

Parliament kimin nerenin malı? Parliament İsrail Malı mı? İsrail ile Parliament Sigarasının İlişkisi Var Mı? Parliament kimin nerenin malı? Parliament İsrail Malı mı? İsrail ile Parliament Sigarasının İlişkisi Var Mı?

Kinder nerenin malı?
 

Kinder markası, İsrail malı değil, İtalyan gıda devi Ferrero'nun bir alt markası olarak Türkiye dahil birçok ülkede üretilmektedir. Tüketiciler, markaların gerçek kökenlerini araştırmaya devam ederken, bu bilgilerin doğruluğu ve şeffaflığı, küresel boykot hareketinin bir parçası haline gelen bilinçli tüketiciler için önemli bir kriter olmaya devam ediyor.

Editör: Necdet Görkem Sucu