Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İdris Taş, sosyal medya platformu X üzerinden Türk Hava Yolları'na (THY) yönelik şikayetlerini dile getirdi. Taş, paylaşımında THY Yönetim Kurulu Başkanı Bilal Ekşi'yi de ekleyerek, yaşanan sorunlara dikkat çekti.
Gazeteci İdris Taş, Türk Hava Yolları yönetimine seslenerek, sorumluluklarını yerine getirmeleri gerektiğini vurguladı. Turizm sezonunda böyle sorunların kabul edilemez olduğunu belirten Taş, yaşanan aksaklıkların bir daha tekrarlanmaması temennisinde bulundu. Uçakta bekleyen yolcuların mağduriyetine de değinen Taş, uçuşların zamanında gerçekleşmesi ve yolcuların mağdur edilmemesi için yetkilileri göreve çağırdı.
THY'de Neler Oluyor?
Paylaşımına Bilal Ekşi'yi de ekleyen İdris Taş, 'THY’de neler oluyor? TK 2409 Antalya-İstanbul 08.30 uçağı iki kez rötarla 10.30 oldu hala uçakta yolcular bekliyor. Turizm mevsimi böyle sorumsuzluk olmamalı. Herkes görevini iyi yapmalı. Umarım bundan sonra böylesi sıkıntıları yaşamayız.' ifadelerini kullandı.
'Lütfen Yolcuların Zamanına Saygı'
Taş'ın paylaşımına TK Help Desk'ten yanıt geldi. Verilen cevapta, 'Merhaba, operasyonel sebepler zaman zaman gecikmelere neden olabilmektedir. Elimizde olmayan sebeplerden seyahat planlarınız etkilendiği için üzgünüm. Size yardımcı olabilmemiz adına havalimanı personellerimiz ile iletişime geçmenizi rica ederim.' denilirken, Cemiyet Başkanı Taş'tan, Bu gerekçe olamaz. Hazırlık önceden planlı olmalı. THY kurumsal milli hava yolumuz. Lütfen yolcuların zamanına saygı!' karşılığı geldi.