Alanya Belediyesi, vatandaşların belediye hizmetlerine daha hızlı ve kolay erişimini sağlamak amacıyla 19 yıldır kullanılan otomasyon sistemini yeniledi. Yeni sistem, hem vatandaşların belediyeye gelmeden işlemlerini yapmalarını kolaylaştıracak hem de belediye personelinin daha verimli çalışmasını sağlayacak.

19 Yıllık Sistem Yenilendi

2005 yılında devreye alınan ve uzun yıllardır kullanılan web tabanlı otomasyon sistemi, teknolojinin gelişmesi ve artan ihtiyaçlar doğrultusunda güncellendi. Bilgi İşlem Müdürlüğü’nün yürüttüğü çalışmalar sonucunda, önümüzdeki günlerde devreye alınacak olan yeni sistem, modern bir altyapıya sahip olacak. Yeni otomasyon sistemi, sadece bilgisayarlarda değil, yetkilendirilmiş mobil cihazlarda da çalışacak.

Hamdi Alkan'dan Çarpıcı Açıklamalar! Hamdi Alkan'dan Çarpıcı Açıklamalar!

 

Personel Eğitimleri Tamamlandı

Güncellenen sistemin etkin bir şekilde kullanılabilmesi için tüm belediye personeli 3 hafta süren eğitimlerden geçti. Görsel, uygulamalı ve bire bir eğitimlerle yeni sisteme hazırlanan personel, bu sistem sayesinde daha hızlı ve güvenilir bir şekilde çalışabilecek. Bu güncelleme, iş süreçlerinin daha verimli yürütülmesini sağlayarak Alanya Belediyesi’nin hizmet kalitesini artıracak.

Başkan Özçelik: "Hizmetlerimize Daha Kolay Erişim Sağlanacak"

Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, yaptığı açıklamada, “Teknolojiyi yakından takip ederek halkımıza en iyi hizmeti sunmak için sürekli yenileniyor ve gelişiyoruz. Miladını doldurmuş olan otomasyon sistemimizi, modern teknolojilere uygun bir şekilde güncelliyoruz. Bu yenilik, personelimizin daha verimli çalışmasını sağlayacak ve vatandaşlarımızın belediye hizmetlerine daha kolay erişmesini mümkün kılacak” dedi.

Kaynak: İHA