İcradan satılık 2017 model Renault marka araç İcradan satılık 2017 model Renault marka araç

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, çeşitli birimlerine öğretim üyesi alımı yapacağını duyurdu. 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'na uygun olarak alım yapılacak.

Başvuru Şartları:

Başvuruların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesindeki genel şartlara uygun olması gerekiyor.
Eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecek.
"Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Akademik Yükseltme ve Atama Kriterleri"ne uygun olmayan başvurular değerlendirilmeyecek.
Profesör ve doçent kadrolarına başvurular Personel Daire Başkanlığı'na yapılacakken, doktor öğretim üyesi kadrosuna başvurular doğrudan ilgili birime şahsen yapılacak.
%30'luk kota nedeniyle doktor öğretim üyesi kadrosuna başvuru yapılması mümkün olmayacak.


Başvuru süresi, ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı tarihten itibaren 15 gündür. Adayların belirtilen şartlara uygun olmaması durumunda başvuruları geçersiz sayılacak ve işlemleri iptal edilecektir. Üniversite, ilan sürecinin her aşamasını iptal etme hakkına sahiptir. Profesör ve doçent unvanı sahipleri, diğer kadrolara başvuru yapamayacaklardır.

Gerekli belgeler ile ilgili tüm detaylar 

PROFESÖR KADROSUNA BAŞVURACAK ADAYLAR İÇİN GEREKLİ BELGELER:
• İlan Metni,
• Başvuru dilekçesi (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki "Akademik Personel-Akademik Yükseltme/Atama Formları" sekmesinde bulunan başvuru formu),
• Fotoğraf (2 Adet),
• Özgeçmiş ve Yayın Listesi,
• Akademik Değerlendirme Puan Bildirim Formu (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki "Akademik Personel-Akademik Yükseltme/Atama Formları" sekmesinden temin edilecektir.)
• Çalışma Belgesi (Üniversite ya da alanı ile ilgili bilimsel bir araştırma kuruluşunda en az 2 (iki) yıl süre ile fiilen çalıştığına ilişkin belge)
• Yabancı Dil Sonuç/Yeterlilik Belgesi
• Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (Ön Yüz),
• Lisans, Yüksek Lisans, Doktora/Uzmanlık/Sanatta Yeterlilik, Doçentlik Belgeleri (e-Devlet kapısı üzerinden alınan, lisans ve/veya tezli yüksek lisans ve/veya doktora mezuniyet belgesi başvuru sırasında kabul edilmekte olup, yabancı dilde olan diplomaların noter onaylı tercümeleri eklenmelidir. Atanmaya hak kazanılması halinde ise mutlaka aslı ya da ıslak imzalı ve mühürlü olarak onaylı suretleri teslim edilmelidir.)
• Yabancı ülkelerde alınan diplomaların Yükseköğretim Kurulunca/Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylandığına dair belgeler
• Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar (kurum içinden başvuranlar hariç) ile ayrılmış olanlar için e-Devlet kapısı üzerinden alınan barkodlu HİTAP hizmet belgesi ya da ilgili kamu kurumundan alınan ıslak imzalı veya elektronik imzalı hizmet belgesi.)
• SGK Hizmet Dökümü (Halen bir kamu kurumu haricinde çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için)
• Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden veya askerlik şubesinden alınan; terhis, tecilli veya muaf olduğu gösterir belge)
• Adli sicil kaydına ilişkin e-Devlet kapısı üzerinden alınan belge
• KVK Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metni ile KVK Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Aydınlatma Metni onaylı formları (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki “Formlar-KVK Formları” sekmesinde yer almaktadır.)
• Başlıca araştırma eserinin açıkça belirtildiği yayın listesi ve doçentlik sonrası yaptığı bilimsel çalışma ve yayınlarına ait bilgi ve belgeler ile başvuracak adaylar için gerekli tüm belgelerden oluşmak üzere; 1 (bir) adet fiziki dosya ile içeriğinin PDF formatında hazırlandığı 6 (altı) adet salt okunur
USB Belleğin, aşağıda belirtilen Not-1 ve Not-2 çerçevesinde teslim edilmesi gerekmektedir.
❖ Not-1: Yukarıda belirtilen tüm belgelerin, 1 (bir) takım dosya içerisinde fiziki olarak hazırlanması, ayrıca USB Belleğin içerisine (ıslak imza gereken yerlerin imzalanarak taratılması şartıyla) yüklenmesi ve belirtilen belgelerin eksiksiz ve istenilen şekilde teslim edilmesi önem arz etmektedir.
❖ Not-2: Yayın dosyası ile USB Belleğin yer alan yayınların, akademik değerlendirme puan bildirim formunda yer alan maddelere göre numaralandırılarak hazırlanması gerekmektedir.
DOÇENT KADROSUNA BAŞVURACAK ADAYLAR İÇİN GEREKLİ BELGELER:
• İlan Metni,
• Başvuru dilekçesi (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki "Akademik Personel-Akademik Yükseltme/Atama Formları" sekmesinde bulunan
başvuru formu),
• Fotoğraf (2 Adet),
• Özgeçmiş ve Yayın Listesi,
• Akademik Değerlendirme Puan Bildirim Formu (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki “Akademik Personel-Akademik Yükseltme/Atama
Formları” sekmesinden temin edilecektir.)
• Yabancı Dil Sonuç/Yeterlilik Belgesi
• Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (Ön Yüz),
• Lisans, Yüksek Lisans, Doktora/Uzmanlık/Sanatta Yeterlilik, Doçentlik Belgeleri (e-Devlet kapısı üzerinden alınan, lisans ve/veya tezli yüksek lisans ve/veya doktora mezuniyet belgesi başvuru sırasında kabul edilmekte olup, yabancı dilde olan diplomaların noter onaylı tercümeleri eklenmelidir.
Atanmaya hak kazanılması halinde ise mutlaka aslı ya da ıslak imzalı ve mühürlü olarak onaylı suretleri teslim edilmelidir.)
• Yabancı ülkelerde alınan diplomaların Yükseköğretim Kurulunca/Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylandığına dair belgeler
• Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar (kurum içinden başvuranlar hariç) ile ayrılmış olanlar için e-Devlet kapısı üzerinden alınan barkodlu HİTAP hizmet belgesi ya da ilgili kamu kurumundan alınan ıslak imzalı veya elektronik imzalı hizmet belgesi.)
• SGK Hizmet Dökümü (Halen bir kamu kurumu haricinde çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için)
• Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden veya askerlik şubesinden alınan; terhis, tecilli veya muaf olduğu gösterir belge)
• Adli sicil kaydına ilişkin e-Devlet kapısı üzerinden alınan belge
• KVK Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metni ile KVK Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Aydınlatma Metni onaylı formları (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki “Formlar-KVK Formları” sekmesinde yer almaktadır.)
• Adayların özgeçmiş, öğrenime ilişkin belgeler ile doçentlik belgesi, bilimsel çalışma ve yayınlarına ait bilgi ve belgeleri içeren 1 (bir) adet fiziki dosya ile birlikte içeriğinin PDF formatında hazırlandığı 4 (dört) adet salt okunur USB Bellek ile başvurmaları gerekmektedir. (Yayın dosyası ile USB  Belleğin yer alan yayınların, akademik değerlendirme puan bildirim formunda yer alan maddelere göre numaralandırılarak hazırlanması gerekmektedir.
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ KADROSUNA BAŞVURACAK ADAYLAR İÇİN GEREKLİ BELGELER:
• İlan Metni,
• Başvuru dilekçesi (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki "Akademik Personel-Akademik Yükseltme/Atama Formları" sekmesinde bulunan
başvuru formu),
• Fotoğraf (2 Adet),
• Özgeçmiş ve Yayın Listesi,
• Akademik Değerlendirme Puan Bildirim Formu (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki "Akademik Personel-Akademik Yükseltme/Atama Formları"
sekmesinden temin edilecektir.)
• Yabancı Dil Sonuç/Yeterlilik Belgesi
• Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (Ön Yüz),
• Lisans, Yüksek Lisans, Doktora/Uzmanlık/Sanatta Yeterlilik Belgeleri (e-Devlet kapısı üzerinden alınan, lisans ve/veya tezli yüksek lisans ve/veya doktora mezuniyet belgesi başvuru sırasında kabul edilmekte olup, yabancı dilde olan diplomaların noter onaylı tercümeleri eklenmelidir. Atanmaya hak kazanılması halinde ise mutlaka aslı ya da ıslak imzalı ve mühürlü olarak onaylı suretleri teslim edilmelidir.)
• Yabancı ülkelerde alınan diplomaların Yükseköğretim Kurulunca/Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylandığına dair belgeler
• Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar (kurum içinden başvuranlar hariç) ile ayrılmış olanlar için e-Devlet kapısı
üzerinden alınan barkodlu HİTAP hizmet belgesi ya da ilgili kamu kurumundan alınan ıslak imzalı veya elektronik imzalı hizmet belgesi.)
• SGK Hizmet Dökümü (Halen bir kamu kurumu haricinde çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için)
• Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden veya askerlik şubesinden alınan; terhis, tecilli veya muaf olduğu gösterir belge)
• Adli sicil kaydına ilişkin e-Devlet kapısı üzerinden alınan belge
• KVK Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metni ile KVK Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Aydınlatma Metni
onaylı formları (https://pdb.alanya.edu.tr adresindeki “Formlar-KVK Formları” sekmesinde yer almaktadır.)
• Adayların özgeçmiş, öğrenime ilişkin belgeler ile bilimsel çalışma ve yayınlarına ait bilgi ve belgeleri içeren 1 (bir) adet fiziki dosya ile birlikte içeriğinin PDF formatında hazırlandığı 4 (dört) adet salt okunur USB Bellek ile başvurmaları gerekmektedir. (Yayın dosyası ile USB Belleğin yer alan yayınların, akademik değerlendirme puan bildirim formunda yer alan maddelere göre numaralandırılarak hazırlanması gerekmektedir.

BAŞVURU TARİHLERİ

Başlangıç Tarihi : 13.12.2024
Bitiş Tarihi : 27.12.2024 (mesai bitimine kadar)


 

Muhabir: Buse Yeşil